zekkk altın hesabına 5 bin tllik altın alirken makas aralığı diye bsey var onu kesiyor. 5000 den 300 kesmis, başka bi gün 2 binlik alsan misal veriyorm 150 200 kesecek. Satarken de Aynı şekil komisyon kesiyor kalanını tl olarak kendi hesabınıza atıyor. Bana çok mantıklı gelmiyor komisyon kesintisi yüzünden. Hava parası gibi. Bide makas aralığı bankadan bankaya değişiyor. Kuyumcudan alıp biriktirmek daha karlı ama saklamak vs sıkıntı o da.