Mubuo Arkadaşlar merhaba 1 eylülde işe başlayacağım bebeğim 8 aylık olacak gün içinde çok fazla emiyor süt stoğu yapamıyorum sütümü sağamıyorum. Nasıl yapacağım destek olur musunuz lütfen 🥺 ayrıca annem bakacak gün içinde ne kadar süt içer acaba
Asyaveannesi04 Mubuo ben 4.5 aylıkken işe başlamıştım baya stoklamıştım 3 saatte bir sağıyorum, gece uyanıp sağıyordum. Sizinki ek gıdaya da başlayacağı için öyle emmdiği gibi içmez bence ama günde 2 kez dolu dolu içer zaten siz çıkmadan da emzirirsiniz
Mubuo Asyaveannesi04 nasıl stokladınız zaten gece gündüz 3 saatte bir o emiyor ben ne ara sağacağım 🥺
Asyaveannesi04 Mubuo yenidoğan değil ki nasıl gece mi 3 saatte bir emiyor, benim bebeğim gece uyandıkça veriyordum belli bir aydan sonra ve 2 yaşına kadar da emzirdim