tebaa 10 aylık gece yanımıza alıyoruz birlikte uyuyoruz kim ne dersin hissiyatımız eşimle harika bir duygu zamanı gelince kendi odasında tamamen uyuyacak zaten insanların ne dediğine bakmayın pek :)
Philips Emzik kullanıyor musunuz?
Anne yanık beşik kullanabilirsiniz çok rahat ediyoruz bizz