Sonsuz32 2cı bebek demı sezeryan olur ilk çocuğum sezeryan oldu 36 hafta doğdu 2cısıdemı sezeryan yaparlar sezeryan olmasını ıstıyorum bunuda
LezizeNine Sonsuz32 çatı darlığın varsa sezaryen olursun mecburen ama yoksa ve ssvd yapan bi doktor varsa rahatça yapabilirsin normal senin isteğine bağlı sezaryen olsun dersen bu da sezaryen olur zaten
annebenanneoldum SweetMom__ doğal doğum Bursa sayfası vardı instagram açıkken , ben şuan kullanmıyorum ama VPN den giriyorsan bir bak belki ssvd yapıyordur bilemiyorum. Ama İstanbul’da doğum yaparım diyorsan sana en yakın Aytekin hanım var Pendik medikalparkta
biroglanannesii1 Sonsuz32 Ya ben o riske girmem ya sezaryen oldum artık başıma ne geleceğini biliyorum normale artık yeltenmem