6 ay oldu tuvalet eğitimi vereli
Lazımlık ve alaturkaya çömelip yapıyor
Aparat aldık aşırı korkuyor
3 gün oldu kreşe başlayalı kreşte de klozet olduğu için korkuyordum bu durumdan ve düşündüğüm şey oldu
3 gündür hep altına yapıyormuş
Bugün öğretmeni tuvalete götürmüş kıyameti koparmış başka bir çocuğu çağırmış bak o oturuyor korkma falan diye
Bilirsiniz orada çocuk klozeti var ama olmamış bağırıp çağırmış
Öğretmeni 2 3 hafta deneyeceğiz bakalım sonuç olmazsa lazımlığını isteyeceğiz olmadı dedi
Ne yapacağımı bilmiyorum neden bu kadar korkuyor bilmiyorum 🤦