Merhaba hanımlar. Bebeğim 2 gün önce titreyerek uyandı vücudu çok sıcaktı ateşi 38,5. Hemen yıkadım ateş düştü oynadık iyiydi yatırdım uyanınca tekrar sıcak geldi bana ölçtüm 38. Hemen hastaneye gittik. Dönüşümlü kullanmam için dolven calpol verdi. Ve klamoks antibiyotik verdi. Antibiyotik 2 gün sonra başla ağrı kesiciler iyi gelir hemen verme dedi. Kulağında kızarıklık var bu kusma yapar dedi. Bu sabah 5 te kalktı 8 e kadar ağla ağla uyuttum ateş yok 8 de tekrar bi baktım 39,5 ateş hemen suya soktum ağrı kesici verdim hastaneye gittim bugünde bişey yok kulak bıgaz iyi dediler antibiyotik verme dediler geçer dediler. Böyle durum yaşayan var mı ne yapabilirim. Havale geçirecek diye korkuyorum. Bu arada antibiyotik azeltin alerjisi var dedim onu verdi ama kullanma dedi anlamadım bişey