ilayyu_2 Gecmeyen kabizlik haftada 1 ikinarak yapiyor hipp denedik olmadi aptamil denedik olmadi aptamil prosyneo deneyen var mi kabizliga iyi gelir mi
[silindi] ilayyu_2 sma comfort denemediyseniz kabız konusunda bı şikayet duymadım onda Alerjik bı durumu yoksa tavsiye ederim
gokceege ilayyu_2 oğlumda kabızdı 3. Ayından sonra aptamil presyneo kullanmaya başladık rahatladı resmen 13 aylık olacak hala aynı mama
AliyeZY 2,5 aylık kızım aptamil Alerji mamasıyla kaka yapamamaya başlamıştı sonra doktor bebelac gold ver dedi onunla kaka yapmaya başladı süt alerjisi de yokmuş sonra aptamil prosyneo verdim 5 gündür kaka yapmıyor şimdi 4 aylık kayısı yediriyorum kaka yapsın diye
ilayyu_2 AliyeZY yeni mamaya geciste 2 hafta gecmesi gerekiyormus bagirsaklarin alismasi icin ama bizde degisen bisey olmadi
[silindi] ilayyu_2 optpronin protein oranı yüksek o yüzden gazlı ve sindirim problemi olan bebeklere önerilmiyor tadida biraz acımsı her bebek içmiyor Comfortta sindirimi daha kolay parçalanmış protein var
ffffffff Sma comfort kabız yapmıyor ama 3 günde 1 yapıyor kakasını hippte yapamıyordu fitil takıyordum
cansmes ilayyu_2 bende 3 gündür kullanıyorum. İlk gün 1 kez, dün hiç, bugün 5 kere kaka yaptı. 1 numara kullanıyorum bebeğim 1,5 aylık. Baya dolu dolu yapıyor hem de. Aynı anda mı bigaia da başladım ya mamadan ya damladan bu kaka durumu.
ilayyu_2 cansmes biz bu mamayla 7-8 günden 3-4 güne düştük doktor dediginiz damlayı da yazmisti ama daha kullanmadik sanirim damlanin da etkisi