Bebeğim 2 aylıkken pişik olmuştu. Ama ne pişik. Zeytinyağı , kantaron yağı , sebamed, bepantol , mustela , ıslak mendili kesip yıkamak , pamuktan zeytin yağlı ıslak mendil yapmak , bez değiştirmek hepsini denedim belli sürelerle ilerleme bile kaydetmedim. Sudocremi içeriğin ddn dolayı 6 ay dan önce önermemişlerdi kullanmadım. Gerçekten hametanı tek geçerim.diğerleri sadece hafif kızarıklık farkettiginiz de sonuç alabileceğiniz yöntemler bana göre . Arkadaşım da bebeği kanamalı pişik oldu oda hepsini denemiş ona hametanı önermiştim oda hametanda buldu çareyi. Suan kızarıklık görünce sebamed kullanıyorum o zamandan beri hiç o derece bi pişik yaşamadım.