fufissmom asistanların doktorlardan daha gergin olması benide ayar eder. Topluca şikayet ettim doktor dahil uyarı aldı. İnsan yoruluyor ediyor ama kimisi gerçekten kasıtlı yapıyor. Öyle dengesiz insanlar için canınızı sıkmayın ve de direkt davranışlarından ötürü şikayette bulunun. Ben önemli bir durum yaşamıştım ama. Sekreterlikte bulunan bir hemşire mi demeliyim bilemiyorum bana bu tür şeylerde direkt şikayet etmemi, böyle böyle güç aldıklarını söylemişti. Evime geçip şikayet etmiştim