Evde oda nemlendiricisi kullanıyor musunuz yani kesin olmalı mi , şart mı , faydası oluyor mu? Alıp almamakta kararsız kaldım. Evi sürekli havalandırıyorum , bebeğimin burnunu da serum fizyolojik sıkıp aspiratörle çekip açıyorum ama yine hafif tıkanıyo gibi. Kime sorsam hava nemlendirici al diyor olanlar fikir verebilir mi