Merhaba hanımlar 🌸birşey danışmak istiyorum,spiralim var 10 aydır hiçbir şekilde bir sorun yaşamadım,neyse bugün WC gittim ve pembe akıntı/kanama olduğunu gördüm ve bir iki nokta kanlanma vardı ne olduğunu anlayamadım bir fikriniz var mı?başına gelen falan doktora gitmeyede korkuyorum bunun içinde gitmek istemedim