Duha-ilay Kızlar kızım 3 aylık oldu geçen 2.ay aşısindan sonra asla mama içmiyor ağzından geri atıyor .. sadece anne sütü alıyor oda bu ay az kilo almış dizinde basiniza böyle bişey geldimi mama reddi yaşadinizmi….. ( Doktor başlatti mamayı )
ffffffff Biberon ile veriyorsanız kaşıkla verin kaşıkla veriyorsanız biberon ile verin mamayı değiştirin ilk zamanlar zor olur ama alacak illaki