Herkese merhaba, oğlum 1,5 yaşında bugün tuvalet eğitimine başladık. En başında belirteyim eminim erken bulanlarınız olacaktır fakat bu aylarda hatta daha da altında tuvalet alışkanlığı kazandırmış birçok kişi görünce neden olmasın dedim.
Evdeki tüm halıları kaldırdım yaz ayının da avantajını kullanarak. İkea lazımlığını kullanıyoruz çişi gelince yere yaptıktan sonra ınhh ınhh yapıyor ya da yanına gelip pipisini gösteriyor yaptım diye. Tabiki ilk günden lazımlığa gitmesini beklemiyorum bana gelip yapmış olduğunu belirtmesi bile bir umut oldu. Gece bezlemeyi düşünmüyorum fakat biraz da endişeliyim, süreç nasıl ilerliyor ne yapmamı önerirsiniz tecrübeli annelerden yardım bekliyorum. 🥲