babybaby2406 Blueberry0 internette aldırmayın yazıyor uykusundan uyandı daha yeni tam duşunu hazırlamıştık ağladı karnı aç bende doyurdum internette görmüştüm karnı tokken aldırmayın yazıyordu 😂
hestiaone Buyukler de hep öyle der, çocugu açken ve yenı yedırmısken duşa sokma diye ama ben de anlayamadım, kendım de yemegın ustune dusa gırdıgımde bır agırlık hıssedıyorum acaba ondan mıdır bılemedım.
mystery00 babybaby2406 heralde kusmasın diye falandır ya ilk günler açken banyo yaptırıyodum huzursuz oluyodu sonra hep emzirip öyle yaptırmaya başladım keyifli keyifli yaptırıyorum vallaa şimdi 😍
Sezenaksukarademir babybaby2406 13 aylık genel olarak kendi beslendiği için saçına kadar sürüyor doğal olarak yemek sonrası duşa sokuyorum bir şey olmadı şimdiye kadar ilk defa sizden duydum