Kızlar merhaba bebeğim 1 haftalık oldu hergun en az 3 4 defa kakasını yapardı bugün bı kere yapti dün de az yaptı beslenmesi aynı aslında günde en az 4 defa yapmasi gerekiyormus bu yüzden acaba yeterince doymuyo mu gazı mi cikmiyo falan düşünüyorum ve emzirirken neler yiyorsunuz süt olmasi için.gl