Tomris-Hatun Tusa_ BAK BEN ACİKCA DİYORUM BENDE B 12 EKSİKLİGİ VAR DUN SİZDEN İGRENDİYSEM UNUTABİLİRİM LUTFEN NE KADAR İGRENDİGİMİ TEKRAR HATİRLATİN TEKRAR KUSEYİM 😂😂😂😂😂😂
Kocamdaaakocammm Tusa_ Çok güzel olur du yaa Bide grup konuşması olsa da çok güzel olur 1.kisi hariç eklenmiyor özel tartışmaya İlk zamanlar vardı ama sonradan kaldırdılar
Tusa_ Kocamdaaakocammm evet olsaydı çok iyi olurdu burada herkesle muhabbet etmek yerine bi kaç kişiyle etmek daha iyi olurdu
Tusa_ boralii ben bir daha öyle bir topluluğa girmemm yanlışlıkla düşürsemde seni çağırırım artık not alıyim bi yere djjdjd
boralii Tusa_ hahahaj uzun zamandır kaos da çıkmıyor 🤣🤣 panikle seni linçlerim falan çok güvenme yinede bana 🤣🤣
Tusa_ boralii kız ne çabuk dönüş yaptın hahahahah beni ezberle linç etme farkedersem sen olduğunu engellerim bak 😂😂