Merhaba. Biz geçen sene bir fırsat bulup arabamızı değiştirdik haliyle bir miktar borçlandık. Bundan bir ay sonra ev sahibiyle sorun yaşadık kiralık ev aradık ama istediğimiz fiyata bulamadık bari ev alalım dedik yani iki ay içinde hem ev hem araba borcuna girdik. Kazandığımız onlara gidince de mecburen kredi kartları ve esnek hesaplarla dönüyoruz ama çok faiz geliyor. Şimdi yılbaşında bir 30-40 bin ikramiye bekliyorum. Bir de besim var o zamana kadar 60 bin falan olur onu da çekebilirim. Maaşlara da zam gelecek haliyle. O zamana kadar bir 100 bin kadar kredi çekip esnek hesap faizinden kurtulmak istiyorum sizce mantıklı mı akıl akıldan üstündür demişler. Annemden altın da borç alabilirim ama almak istemiyorum. Kendi bileziklerim de var 400 bin eder aşağı yukarı ama giden geri gelmiyor diye bozasım yok akıl verebilecek varsa sevinirim zor günler Allah herkesin yardımcısı olsun