Merhaba,
Oğlum 9,5 aylık. Diş çıkarma döneminde maalesef😕 aşırı huysuzdu ve inmeyen ateşi vardı. Doktora götürdük. Kulak içleri kırmızı ve bağırsakları hareketli ayrıca diş çıkarmada eklenince zor bir dönem geçiriyor dedi. İlaçlar verdi, kullandım. Ancak alerjik bir çocuk olduğundan sanırım ilaçlardan yüzünde kırmızı lekeler oluşmaya başladı. İlaçları keseceğim.
Şimdi de dün geceden beri vücudu inanılmaz soğuk ve terliyor. Bulunduğu mekan aşırı soğuk değil ancak vücudunun neden böyle olduğuna dair bir fikrim yok. Başına gelen var mı acaba, yardımcı olabilir misiniz?