Papatyam9096 Merhaba, Golden Age otele giden var mı acaba varsa deneyimini paylaşabilir mi ? Bizde bir yaşında ki bebeğimle gitmeyi planlıyoruz ama yorumlar düşündürücü geldi
anonimim Papatyam9096 merhaba burası içir rezervasyon yaptırdık nasıldı memnun kaldınız mı bende 1 yaşındaki bebeğimle gidicem. Ana bina varmış sanırım oradan tercih ettik odamızı
Uzuunkirpiklimm Papatyam9096 3 yıl önce gittik biz yemekleri gayet güzeldi barbekü vardı ,balık ızgara bayağı çeşit yemek vardı ,hatta hiç dışarıdan yeme ihtiyacı görmedik şuan ki fiyatı ne kadar peki ?