4gun sonra inşaAllah 5 aylık olacak bebeğim var. Bebelac mama kullaniyorum anne sutu cok az aliyordu ama hasta oldugum ve ilac kullandığım için 4 gundur sadece mama ile besleniyor. İki üç gündür mama icirmek icin kirk takla atiyoruz icmek istemiyor acaba mamadan mi dedik ve mamayı degistirdik ama daha denemedim. Asil konu bugun ishal olduğunu fark ettik. Normalde 4-5 gunde bir kakasini yapan çocuk iki üç gundur gunde iki defa yapıyor en son sulu yapmış. Bu mamayo reddetmesi ve ishal olmasi neden olabilir ve evde nasil tedavi edebilirim