Bebeğim 7 aylık ve haşimato olduğumu 4 aylıkken öğrendim çok kilo veremediğim için şimdi levotiron 50 mg kullanıyorum ben geçiceğine inanıyorum ama 4 doktora gittim 4 üde umutlanma ömür boyu ilaç kullanacaksın diyo, bana umut olucak kimse yokmu acaba, ilaçtan sonra zayıflayan varmı birde