Merhaba öncelikle fikirlerinizi yazarsanız çok sevinirim bebeğim 10 aylık yaklaşık 1 aydır geçmeyen bir öksürüğü var balgamı var antibiyotik kullandık öksürük şurubu kullandık yinede geçmedi serum fizyolojik le sürekli temizliyorum burnunu ama yinede çok kötü öksürüyor lütfen fikirlerinizi yazarmısınız.🥹