elifdiyorkii Kızlar bebeğim 26 günlük hem mama hem anne sütüyle besleniyor şuan hipp kullanıyorum ama kararsızım.. Kullanan deneyimleyen annelerden yorum bekliyorum
cokbilmismom elifdiyorkii hippte neden kararsız kaldınız bende hipp kullanıyorum memnunum hastanede de hip vermişlerdi bize. Gazda yapmıyor kabizlikta
cokbilmismom [silindi] evet ama ben günde bir kez mama veriyorum her öğün değil. Her öğün verende nasıl bir etki yapıyor bilmiyorum
BENOYLEUYGUNGORDUMM Karakiz1 comfort genelde gazlı bebekler için tavsiye ediyorlar. Sindirmesi daha kolay