Benim doktorum bebeklerin ilk haftalarında gazı olamayacağını söylemişti ıkınarak kakasını yaptığını söylemişti bende gazı var sanıyordum bu kadar küçük bebekte gaz olmaz bebek kakasını bu şekilde yapıyor bağırsaklarının hemen düzene girmesini bekleme vs demişti