melisaninannesi Aptamil kullanıyorum geçen ay 350 bu ay 400 gram aldı sadece o kadar zayıf ki bebeğim lütfen anneler en iyi hangi mama kilo aldırır? Sma kullandık çok kustu ayrıca egzama için ne yapabilirim krem verdi ama kortizonlu sanırım
mom0989 melisaninannesi bebelac gold kullanıyordum kilosu açısından nasıl bilemiyorum 15 gün kullandım baktım ki kızım almıyor sevmiyor 2 gün önce aptamil aldım ama aptamil bana su gibi geldi nedense ? İçiyor gibi bakalım ama kızım biberon almıyor sıkıntı yaşıyorum
bidunyamutluluk melisaninannesi sma oğlumu da kusturdu, aptamil kullanıyorum 3300 doğan oğlum 2 aylıkken 6600 oldu 😄 gerisini siz düşünün
Aylabs1 melisaninannesi geçenlerde bu konuyla ilgili eczaneye sorduğumda her mama aynı içeriğe çıkar demişti. Hangi mama kilo aldırır dediğimde. Herşeyi denedim aptamil sma bebelac. Heroyu çok sevdi o da çok tüketildiği için bulamadım her yerde. Şuan hipple devam ediyorum. Bence kilo değil çocuk verimli içiyor mu. Bende o sorun oldu çoğunlukta. Şuan benimkide 6470 5 aylık doktor yetersiz dedi ama yapabilceğim birşey yok emiyor mama içiyor daha ne yapmalıyım.
Aylabs1 melisaninannesi egzama bizimde boyun ve kulak arkasında nüks etti. Bepanthol baby iyi geldi diyebilirim. Duştan çıktıktan sonra ıslak tenine iyice sürüyorum her duş sonrası gözenekler açıkken. Yararını gördüm
Flzsarem melisaninannesi kilo alımı yoksa bide egzaması varsa süt alerjisi olabilir. Doktoruna Bi danış benim kızımda aynıydı kilo çok az alıyordu mama takviyesi yaptık değişen olmadı. Sonra süt alerjisi olabilir dedi süt ürünleri diyetine başladım Dr da similac alimentum raporlu mama verdi bütün sıkıntılarımız geçti o ay 1 kiloya yakın aldı.
denizcinar egzama olması bana süt alerjisi olabilir diye düşündürdü, kakası sümüksü oluyor mu, alerji uzmanı bir çocuk doktoruna gitttiniz mi. 4 aydan sonra bebekler zaten bu kadar kilo alıyor sinin bebeğiniz kaç aylık
Gokhanefe Aylabs1 hero beybiyi bende kullandım ama malesef marketlerde bulamadım şimdi bebelakgold kullanıyorum bakalım kilo alımı oldumu
Aylabs1 Gokhanefe sevmişmiydi sizin bebeğiniz. Okadar mama değiştirdim bir kere hero aldım gerçekten içmelere doyamadı😃 hem ekonomikte e-bebekte yok satıyor bulamadım ben
sevdeguzelcoskun neden az mı yedi yeter kadar yerse kilo alır bi de alerjik bünyeli bebekler için prosyneo maması var aptamilin onu deneyebilirsiniz. egzamasına da iyi gelebilir
aylindeniz alerjisi var ise kilo alımıda az olabilir , sen önce bunu anlamalısın ona göre özel mama var pregomin , prosyneo gibi onlar faydalı olabilir