Kızlar 5 ay 5günlük bebeğim. Doğdu 3 günlükken sarılıktan hastanede yattı 7 gün süt sağıp gönderdik poşet poşet sütüm çıkıyordu, hastanede kanama gibi bişey dediler yanlış çıktı onu duyduğumda ertesi gün sütüm azaldı. 2 ay sağım yaparak besledim kızımı, bin bir zorlukla mememi tutturdum. Emiyordu kızım ne güzel, şimdilerde sütüm öyle azaldı ki. Çok üzülüyorum, ilk doğduğunda mama alın dedim almadılar sütün var dediler sütüm inene kadar çocuk mahvolmuş açlıktan öyle bir travma bıraktılar ki mama verme diye diye mama veriyorum verdikçe üzülüyorum. Mama da bir beslenme stili evet ama ben emzirmeyi çoook seviyorum… bezinde çok pembelik görmeye başlayınca daha da mamaya döndük etrafım 1-2 yaşına kadar emzirenlerle dolu beni derinden üzüyor çok yıprattım kendimi çok. Her şeyden önce sağlık önemli olan demeyi bilemedim büyüdüğünde bunlar komik gelecek mi bana bilmiyorum ama yorgunum