Zmc27 Kızlar arkadaşım 32 haftalık hamile doktor demiş erken doğum riski varmış.korkuyo.doktor progestan sabah ögle akşam kullan demiş.başına böyle bi şey gelen var mı
mnkanne1 Zmc27 25 haftadan sonra ayakta kalma sadece tuvalet için kalk dedi dr bana dikkat ettim o yüzden sancım çıkıyordu hep ilaç verdi ilaç kullanarak 28 e kadar bekledik
Tomris-Hatun Zmc27 bebim vardi ikizdi cnku gorumcemde riski vardi o ilactan kullandi bisi olmadi zamaninda dogdular
Zmc27 mnkanne1 28 de mi doğum yaptın.dogumun başladığını nasıl anladın.sezeryan olduğum için bilmiyorum
mnkanne1 Zmc27 ay 38 yazacağım yere 28 yazmışım :( bende sezeryan oldum ama gecesinde suyum geldi evde öyle gittik
cemilolabilirmi Bana doktor hiç bir problem olmasa da 32 den sonra her çocuk doğabilir demişti. Belki daha hassas olabilir onun ki. Doktorun dediğine dikkat etsin birmşey olmaz inşallah normal yani büyük kısmı atlatmışlar
cemilolabilirmi Zmc27 hakkında hayırlısı olsun sağlıklı gelsin de 35-40 düşünmesin bence. Sağlık önemli
Esrbruck Benim 5. Aydan itibaren erken doğum riskim vardı bebeğin kafası kanaldaydı sürekli yattım wc harici kalkmadım progestan, proluton iğne Progestan fitil kullandım ayriyeten ilaç da kullandım 35.hafta da kontrole diye gidip doğuma alındım