Alismasi rahat iki ay suruyor benim oglum 3,5 yasinda basladi iki ay sonra anca alisti cok mutlu gidiyordu ama yazin da yaz okulu seklinde iki ay devam ettirdik biz bikmaya basladi bu sefer her gun tatil mi diye sormaya ve gitmicem diye aglamaya basladi biz de agustos itibari ile ara verdirdik evde biraz dinlensin diye yeni donemde de napicaz bilmiyorum ozel kres fiyatlari cok yukseldi yakinlarda da devlet kres yok sanirim anaokuluna kadar baslatmicaz spor sanat kurslarina gonderecegiz muhtemelen