rehomm bizde de 4.aydan sonra olan oldu. 5.ayımızı zar zor emerek gecirdik. Su an 6ay 8gunluk ve 1 aydir emmiyor. Tamamen birakti. Cok cabaladim ben kolye bile aldim oyuncakli onunla oyalanirken emer diye ama yok. Mememe yatirdigim gibi çığlık kiyamet gidiyorduk. Sağamadım da. Maalesef bende cok uzuldum😪 siz insallah atlatirsiniz. Sessiz karanlik ortamda emzirmeyi deneyin bide gezinerek biz 5.ayda zar zor o sekilde emdik.