emnomr Mesela ben fırın tepsisini yıkamaya çok üşeniyorum(yağlı kağıt kullanıyorum😊)düdüklü tencere yıkamayı sevmem bir de toz almayı 😃 geriye ne kaldı dediğinizi duyar gibiyim hahahahha…
cocomelon33 emnomr bulaşık makinesi boşaltma ve çamaşır serme katlamayı da sevmiyorum .Konuştukça daha çok çıkacak gibi.Yeto yaa kadınlıktan istifa istiyorum😃
emnomr kaderbilge airfry alınca fırını temizlemekten bir nebze kurtuldum airfryı temizlemel daha kolay geldi bana ona da sağlıksız diyolar🫤
ikibebedublekahve emnomr ütü yapmak,paspas atmak, cam silmek, toz almak, fırın ve buzdolabı silmek veee en sevmediğim yıkanan bulaşıkları yerleştirmek 😅
_Goktugunannesi__ emnomr hepsini seviyorum ütü de haftada 1 3 5 parça bişey oluyo eşim pantolonlarını ve renkli tişörtlerini ütületmez sadece beyaz tişörtlerini ütülüyorum
bhrbrc emnomr Bulaşık makinesini boşaltmak. 🤦🏻♀️ Bazen üşendiğim için elimde yıkıyorum bulaşıkları sonra onlarda birikiyo. 🙃
kaderbilge emnomr yani ben anlamıyorum her yeni çıkan ürüne bı laf buluyorlar robot süpürge çıkınca işte kamera fln var demişlerdi üzerinde şimdi airfreye diyorlar çok saçma geliyor