Merhaba sevgili anneler, size bir sorum var.Sürekli bebeğim kreşe başlayınca çalışacağım diye düşünüyorum ama bu kreşte şiddet ile ilgili içerikler beni çok korkutuyor.Normalde 3 yaşına 2 3 ay kala verecektim.Bu arada çevremde çalışsan mi artık baskısı yavaş yavaş oluşmaya başladı.Şu an 2 yaşına 3 ay var.Sizce kreş için 4 yaşı bekleyeyim mi (ama özel sektörde çalışacağım için 4 sene ara çok fazla demek) yoksa başlayayım mı 3 yaşında kreşe verip ?Henüz 1 sene var ama rahat edemiyorum kafamı sürekli kurcalıyor.Hastane süreci geçirdiğim için kafam çok karışık.Benden başkası bakamazmış gibi geliyor.Maddi olarak da tek maaş da olsa idareliyizdir geçiniyoruz çok sıkmadan.