milletsanakanalizemiolacak benim kızım da böyleydi hatta ve hatta evde de hiç susmazdı artık çocukta bir sorun var diyip sürekli doktora götürürdüm hiç susmadan ağlıyor diye muayenelerde hiç bir sorun çıkmazdı üzgünüm ki bazı çocuklar gerçekten belirli yaşa gelene kadar düzelmiyor ama şuan benim kızım 3 yaşında çok şükür çoğu şeyi yeni yeni atlatıyoruz şuan sokaktan eve girmek istemiyor park , oyun , çocuk delisi oldu. Fakat halâ da bazen arabalarda sorun çıkardığı oluyor. Ama üzülme ortalama 2-2 buçuk yaşından sonra sen eve girmek isteyeceksin o girmeyecek🥰😊