Benim de vardı özellikle hamileyken çok fazla artmıştı kışın o soğukta asla corap giyemezdim tabi bise kısa kollu sort..yatağa ayaklarımı yıkamaktan soğuk su dökmekten yatamiyordum hatta 🤣
Ama dikkat ettim de bu bir kaç aydır yok eskisi gibi çok nadir ekstra bisey yapmadım..benim annemde ve ablamda var bide bu sendrom ordan gecebiliyormus.. çok geçmiş olsun inşallah cozum bulursunuz senelerce çekti çok küçükken bile yaşıyormuşum ağlayarak ayaklarım acıyor diyormusum babam hep der böyle..