melisakayra Oğlum 22 aylık arada babası açıyor ben sadece yemek yerken açıyorum Vlog tarzı izliyor ve farkettim orda görüdklerni yapıyor 20 kelimesi var Anne al baba al diyor Başka konuşmuyor nasıl bi yol izlemeliyim
Semaaa39 melisakayra ekranı kesmelisiniz konuşmasını sağlamak için. Bol kitap bol park bol sosyalleşmek. 19 aylık oğlum. Günde en az 3 kez parka gidiyoruz. Sıfır ekran. Ayrıca bişeyler izlerken yediirilen yemeğinde cocuğa bi faydasının olmadığını söylüyor doktorlar.
beyzzsenturkk_ melisakayra doğduğundan beri açık çizgi film dahil. dönüp bakmıyor izlemeyince izlemiyor yani 🤷🏻♀️(18 aylık)
Birdunyabircennetannesi melisakayra Konuşması için ekranı kesmelisiniz ve özellikle yemek yerken aslaaaa izlememeli
Alpbaby beyzzsenturkk_ merhaba benimkide hep izlerdi 17 aylık dediğiniz gibi bazen dinlenmek için açıyorum ama bakmıyor yada dışarıda dursun bi çay içeyim diye açıyorum ama izlemiyor hep yaramazlık derdinde konuşması nasıl sizinkinin benimki sürekli bişeyler anlatıyor tv izlemeyen bebekler var etrafımda hiç konuşmuyor
GezginPaNDa Keşke imkan olsa da hiç ekran göstermesek. Fakat 2 yaşından sonra mecbur kaldığım zamanlarda eğitici çizgi filmler izlettirdim.
beyzzsenturkk_ Alpbaby 4. ayında bile koyardım ana kucagına tvnin karşısına bakardım izleyecek mi diye ilgisini çekmezdi yaşına geldi tekrar deneyeyim dedim açtım nasıl ağlıyor kapatınca susuyor açınca ağlıyor tamam dedim ( çizgi film açıyorduk özelllikle) şu an 18 aylık dediğim gibi 2 dk otursun izlesn bi nefesleneyim diyorum imkansız asla bakmıyor işte en aon doktorda serum takılacak kızıma çizgi film izliyorsa açın ded hemşire izlemiyor ki yüzüne bakmıyor dedim nasıl ya dedi izlemeyince izlemiyor demek ki konuşması güzel sürekli konuşuyor anlamlı anlamsız 2 gündür anne demeye başladı inat ediyordu utanıyordu beni tanıyordu ama asla anne demiyordu şimdi anne baba dede nene köpek kedi çiş su git kalk al gildil (giydir) ayakkabılarını getirip daha aklıma gelmeyen bir cok sey diyor özellikle insan neyi yasaklıyorsa o çekici geliyor ben yasaklamadım hala açık şu an çizgi film ama ağlıyor kalk oynayalım diye sürüklüyor kolumdan zorla izlettirmeye çalışanlar da oldu yok izlemiyor 😂😂😂😂
Uzuunkirpiklimm Valla bizde sıfır ekran ama 21 aylık çok kelimesi yok artık açmaya başlayacağım çünkü sosyalleşcek bir şeyi olmadığını farkettim her gün parkada gideriz ,kitapta okurum ama emeklerimin karşılığını alamadım daha
Uzuunkirpiklimm melisakayra Sınırlı bir şekilde olması daha iyi bence hiç izletmemekte olmuyor çok izletmekte
cerenelif2024 Yani bu ekran beni hep düşündürüyor. Bizler televizyonlarla hatta saçma sapan çizgi filmler ile büyümüşüz. Çok şükür herkesin aklı yerinde. Yeni yeni çıktı bu tv izletmeyin otizm olur muhabbetleri. Neye inanacağımızı şaşırdık valla
livanurvealpinannesi61 melisakayra eşiniz neden açıyor. Hiç ekranla yedirmedim ben. 3 yaşa kadar önermiyor uzmanlar