seben tabikii benim bebeğim 3,5aylık onu odada bırakıp başka odaya gitsem ağlıyor. Kokumla uyuyor. Ama herkes için şartlar aynı değil maalesef. Şuan çocuguma ben kendim bakıyorum işe ara verdim. Ama ihtiyacı olup çalışmak zorunda kalanlara Allah yardım etsin. Bırakıp gitmek çok zor. O yüzden bakıcı kı kreş mi ben çalışmak zorunda kalsam kreşe veririm. Bakıcıya güvenemem eve kamera da taksam çocuga gizli gizli ne söylediğini arkası dönükken ne mimik yaptığını bilemem. Devir çok kötü. Allah kötülerle karşılaştırmasın🌸