63onurm Merhaba güzel anneler Eylül’de işe başlayacağım görüştüğüm bir abla var birde kreş seçeneğim var ikisinin artı eksileri var tecrübeli anneler fikir istiyorum hangisi daha iyi olur
sezer2022 63onurm kreş için ‘vurdu itti vb. şeyleri ifade etmesi gerekiyor bence çok küçük ,, bakıcı içinde kesinlikle eve kamera koymanı öneririm
seben 63onurm 10 aylık kreşte maf olur bir yerde denk geldim bebekle ilgilenmiyorlar yogunluktan of çok küçük ve curcunada heba olur onun şua. Bire bir ilgiye ihtiyacı var yapmayın kreş çok erken
baroayse 63onurm 10 aylık çocuk kreşte ne yapar, birebir ilgilenilmesi gerekiyor, kesinlikle bakıcı tutun
Kuzularinanasi 63onurm 10 aylik alan kres var mi bnce cok da iyi fikir degil kres cok cok kucuk.bakici tabiki.2yastan sonra kres olabilir
rivrivyapma 63onurm tabiki bakıcı sabahın kötünde çocuğu kışı var yazı var getirmek zor hem kreş hastalık yönünden daha kolay bulaş oluşturuyor benim şu an 21 aylık ben gittiği yere kadar bakıcı devam edeceğim en az bi 48 ay falan olsun kreş o şekilde düşüneceğim
63onurm rivrivyapma kreş yakın götürüp getirmek sorun olmaz bakacak kadının da çocuklari var acaba oğlumu ihmal eder mi diye düşünüyorum bulunduğum yer küçük bir ilçe öyle çok seçeneğim yok maalesef evimde bakacak bakıcı çocuksuz
seben 63onurm 63onurm aaaa kesinlikle ihmal eder çünkü kendi cocuguna öncelik vericek ve belki azarlicak çocuğunuz allaskina bosverin gelin size muhtaç kendi derdini anlatamayan sevgi ve şefkatle çok ihtiyacı olan bebeğinizi vermeyin yabancı ellere öğretmen de başka kadında ihmal edicek ve bir anne şefkatini asla saglamayaz bosverin az paranız olsun evladınız size doysun yapmayın başka insanlara güvenmeyin
Dmtt06 63onurm benim de kızım 18 aylık kreş istiyordum okulumu yarım gün ayarlayıp fakat bulunduğum yerde 24 aydan önce alan kreş yok mecbur bakıcı olacak bakıcı güvenilirse neden olmasın 10 ay henüz çok küçük
63onurm Dmtt06 malesef bakiciyi tanımıyorum buraya tayin geldik kimseyi tanımıyoruz ve bakıcı bulmak çok zor