Merhaba Güzel Anneler,
Sizden bilgi edinmek istiyorum, benim kizim 4 yasinda (prematüre 32 haftalik dogdu) ve cokca hasta oluyor yani her 2 hafta bi antibiotikler kulaniyo. Kulanmak istemiyoruz ama kulanmasak hemen akcigerine vuruyo malesef. Bronşit hastasi ve bademcikleri hep iltihaplaniyo. Bu bi sene icinde cesitli virus nedenleri dolasiyla zattüre ve Pnömotorks gecirdi. Biz yurtdisinda kaliyoruz ve doktorlar kan testinden baska hic bisey yapmiyolar. Her 2 haftada bi hasta olmasindan artik bana gina geldi. Cocugum icinde korkuyorum, acaba aranizda böyle durum yasayip iyilesen oldugumu veya bana iyi bi doktor önere bilirmisiniz türkiyede tedavi icin??