tontonanne Silikon uçla emziren anneler bebeklerinizi ne kadar süre boyunca emzirdiniz Birde Silikon uç Süt azaltıyor mu herkes bana diyo ki bebegin ağzı o kahverengi kısma değmeli ona göre Süt üretiliyor moralim bozuluyor bu ara zaten bebeğim bir iki bağırıp mizirdanip emiyor eskisi gibi kolay emmiyor üzülüyorum
penyy tontonanne silikon uçla eme eme göğüs ucun çıkar zaten silikon uçla emzirirken birden çıkar ve göğüsünle emzirmeye başla. Ben ilk bi kaç gün silikonla emzirdim sonra bu şekilde alıştırdım Bi tanıdığım 7-8 ay emzirmişti silikonla. Sonra bebek silikonu bıraktı göğüs ucuyla emmeye başladı. Siz alıştıracaksınız sizin elinizde
Snglkargc_0107 tontonanne hiç azalma olmadı aksine göğüs ucu çıkmıştı benim kizim 3 aylık olana kadar silikon ucla emzirmistim sonra kendiliğinden kendi göğsüme alıştı
Lavitaebella tontonanne emiyorsa ne güzel devam edin. Bırakma yöntemi var YouTube dan aratın yasa Facebook “emzirme akademisi” grubuna üye olun,aratın ve sorunuz varsa yazın çok yardımcı oluyor gönüllü emzirme danışmanları👍
Melekanne91 tontonanne 8 ay emzirdim sutum azdi azaldida tutmadi obur turlu ama lansinohun gogus ucu cikartici aparati var vakum gibi cekiypr onu deneyip cikarip sonra verirseniz belki daha guzel tutar baya buyutuyor
tontonanne penyy yok almıyor hala ilk günkü gibi Göğüs uçlarım çıkmadı öyle okdugu için de bebeğim kavramakta güçlük cekiyo
tontonanne Snglkargc_0107 keşke çıksaydı emmiyor değil ama kavrayamadigi için geri bırakıyor ugrasmiyo ağzına gelen bisey olmadığı için
mervekoccoskun Snglkargc_0107 bende deniyorum emiyor ama feryat figan bırakır diye korktum iki günün sonunda tekrar silikonla döndüm şimdi ondada aynı ağlaya ağlaya emziriyorum hangisini vereyim nasıl vereyim şaşırdım kıyameti kopartiyir iki türlü agliyor emiyor ama ortalığı yıkıyor zorla gezdire gezdire tutturuyorum öneriniz varsa alabilirim birakicak tamamen galiba iki türküde yaklasmiyor artik
Snglkargc_0107 tontonanne yok bırakmayın hiç devam edin zamanla zaten çıkıyor ben hep oyle emzirdim 3 aya kadar sutumde ilk başlarda yoktu sonradan bol bol oldu şükür
tontonanne Snglkargc_0107 inşallah benim de düzelir ya çok üzülmüştüm bide asıl sinirlenfigim nokta kimse beni bu konuda uyarmamisti brbegin emmesi için uca gerek yokmuş mesela zaten emdikte çıkıyormuş bana marifet gibi gösterdiler valla
Uzuunkirpiklimm 8 buçuk ay emzirdim ,kendiliğinden bıraktı azalma olmadı ama daha iyi kilo alabilirdi sanki onun içinde uzun uzun yarım saati geçik emzirdim hep o yüzden kilosunu aldı
Snglkargc_0107 tontonanne tabi öyle emdikce düzeliyor hiç canınızı sıkmayın o dönemde illa ki bi çevre baskısı vs oluyor dışarıyı duymayın
jdjdjf tontonanne aynı şey başıma geldi . Sezeryan oldum üç gün sütüm gelmedi. Meme ucum da yok gibi bişey. Bebek hastahanede ilk gün tuttu bir iki damla bişey vardı yalandı sonra süt yok diye vermedik meme annem sarılık olmasın diye biberon ile mama verdi ve beni tutmadı iki hafta böyle geçti . Göğüs ucu aldım bir iki gün de öyle emdi sonra sinirlendi onu da istemedi. Sonra aç bıraktık yirmi cc mama verdik ama doymadan daha meme yle mücadele etti ama bir hafta çalışmanın sonunda emmeye başladı . Şimdi kaşık biberon falan da istemiyor meme arıyor doyurmadan kaşık ile verin sonra meme de tutun merak etme emecek mecbur
Nisadfoc Ucunu yavaşça kesmeyi deneyin, ben öyle yaptım hem daha çok süt çekiyordu ama canınız çok yanıyor uçlarım alev atıyordu, en sonunda kendiliğinden önce tek göğsümü sonrada diğerini tuttu.
mburak tontonanne Benim göğüs ucum hiç yoktu. Ucu çıksın diye enjektörle çekiyordum azıcık çıkıyordu tekrar kayboluyordu. 3 buçuk aya kadar silikonla emzirdim. Ara ara deniyordum ama açıkçası bırakacağımıza dair hiç ümidim yoktu. Bir gün emzirirken silikon uç düştü. Bende öylesine göğsümü verdim tuttu. O günden beri silikonsuz emziriyorum çok şükür. Göğsümü emdiğinden beri göğüs ucum baya çıktı. Süt azaltma konusuna hiç katılmıyorum. Benim bebeğime sütüm maşallah iyi yaradı kilosu gayet iyi. Tek sıkıntı silikonla daha uzun süre emiyor süt daha yavaş geliyor sanırım o şekilde. Şuan 5 dk emince doyuyor hemen. Silikonla 15-20 dk emzirirdim. İnşallah sizde en kısa sürede bırakırsınız 💖
tontonanne mburak ne güzel sizin bebeğiniz bir dhaa istememis benim oğlum bi kac kere aldı almadı değil ama şu ana kadar toplasan 5 keredir 6 yoktur öcü gibi gekio ona
63_hulya_63 tontonanne elektriklo sağım makinası denediniz mi o hemen çıkarıyor göğüs ucunu bikac kez güb içinde deneyin bence
burcu0302 tontonanne Ben tam 13 ay silikon uçla emzirdim süt üretimimi etkilemedi hep çoktu sütüm işe başlayınca azaldı
tontonanne burcu0302 ben neden boyle bisey yaşadım ki ya reglim ondan mı diyorum ama bu denli olmamıştı hiç
Gozdeklnc20 tontonanne 4 ay silikon uçla emzirdim. Sütüm fışkırıyordu. Gün içinde sürekli süt sağardım. Gece bebeğimi besledikten sonra üstüne bi de sağardım. Azalır diyenlere takılma. Tek yapacağın şey her emzirmeden önce ilk kendi memeni teklif et. Elbet bir gün bırakıyorlar. 4 ay mücadele ettim bıraktırmak için ve 4. Ayda bıraktı. Emzirirken de göğüs ucun iyice çıktığında çaktırmadan silikonu çekip memenle devam et emzirmeye. Fark edip ağlamaya başlayacak kabul etmeyecek ama sen pes etme. Bir süre sonra onlar pes ediyor
mburak tontonanne Benim bebeğimde almak istemiyordu. Silikonsuz verince dilini değdirip bırakıyordu. Ben silikonu bırakacağıma hiç inanmıyordum. Bu konuda bebeklerin kararı çok önemli onlar isteyince bırakıyorlar. İnşallah en kısa sürede bırakır. Ha bırakmasa da dünyanın sonu mu, değil. Ben sonuna kadar silikonla emzirmeyi göze almıştım. Yeter ki anne sütü alsın diyordum ❤️