seddaaaaa evet o da kötü. Alfamino var en iyi o bizde onu kullanıyoruz fakat üretimi durdu şuan bulamıyoruz. Evolvia rp de içen çok var burda. Ben de dediğim gibi hepsinin tadına baktım anket için aptamil ve neocate aynı resmen sonra evolvia en iyisi alfamino. Şu an mamamız yok mesela sadece anne sütü alıyor evde aptamil pregomin var çocuğuma kıyıp içiremşyorum vicdanım sızlar çok kötü