AEsyl lansinoh krem kullandım ben çok iyi geldi. Ama bebeğin tutuşu yanlış belli ki ondan yara olmuş. Göğüs ucunu direk tutarsa hep yara olur canım. Tamamen göğüsünün o kahve kısmına kadar bebeğin emmesi gerek. Bu şekilde lütfen dene emin ol acında azalacak emzirirken.