Gamzdr1 Merhaba kızlar. Ayın 23nde regli bitti 2 gündür kahverengi kanlı gibi akıntı oluyor neden olur başına gelen var mı doktora gitmelimiyim
ebru0311 Gamzdr1 ben de de olur özellikle çok sıcak havalarda ya da aşırı Ağrı kesici tükettiğimde kanı tam atanıyorsunuzdur ben gitmiştim doktor bir sorun olmadığını söyledi ama herkeste aynı olmaz kadınsal sonuçta bir görünün içiniz rahat etsin bence