Kızlar doktorlar normalde bebekler büyüdükce emme süresi azalır çünkü çekim gücü artar diyorlar ya hani benim kız tam tersi ilk ay 15 dk emiyordu 2. Ay yarım saat emiyordu şimdi bazen bir saati bile geciyor. Diyorum acaba doymuyor mu yoksa süt gelmiyorda boşa mı çekiyor ama her bir saat emmesinden sonra bakıyorum göğsümden hala süt geliyor kilosu da fazla değil olması gerektiği gibi neden böyle acaba 2-3 saatte bir emiyor ve en az 40 dk emiyor 😓😓