UrbanMom Bugün 12 ay kontrolü için doktorumuza gittik ve diş doktoruna rutin bir kontrol yaptirmami söyledi, goturen oldu mu?
yavrupandaannesi UrbanMom bize de doktorumuz dedi 1 yaşında götürün diye yakın arkadaşımız diş hekimi ona götüreceğim zaten sürekli bakıyor dişi çıktı mı diye 😂🦷
Semaaa39 UrbanMom evet özele götürdük. 1 yasında 1 bucuk yasında bide 2 yasında götüreceğiz. Bence önemli. Çünkü renk değişmesi vs olabiliyor ailelerin farketmediği
Poly-ana UrbanMom Bize söylememişti doktorumuz ama biz göstermiştik yine de diş çıkarma döneminde ne olur olmaz terslik var mı diye
Semaaa39 UrbanMom bizşm diş doktorumuz diğer doktora geldikçe banada uğrayın dedi. Herhangi bi sorunumuz yok cünkü rutin olsun diş doktorunada alışsın bebek diye. O yğzden kontrole gittikçe dişçiyede ugruyoruz :)
UrbanMom yavrupandaannesi evime yakın devlet hastanesine ait ek bina var sanirim oraya götürücem memnun kalmazsam özele götürürüm artık
yavrupandaannesi UrbanMom aynen zaten bir şey yapmıyorlar damak yapısına bakıyorlar diye biliyorum 1 yaşı doldurmada. En az 1 dişin çıkmasını istiyorlar diye biliyorum ekstra bir şey yapılıyor mu bilmiyorum