Öncelikle bebeğim kolik değil, kolik ise bebeğiniz onların uyku düzeni çok daha zor oluşuyor. Bebeğim doğduğundan beri gece/gündüz kavramını ayırması için bir şeyler yaptım hiç aksatmadan. Gündüz perde açık, gün ışığında, akşam loş ışıkta (gece lambasının ışığı) uyudu. Bu şekilde gece/gündüzü ayırt etti. Ne zaman uyanacağını ve ne zaman uyuyacağını. Gündüz ne zaman uykusu gelirse o zaman uyuturum, uyku süresi ona bağlı. Yarım saat de olabiliyor 2 saat de. Her akşam uykudan önce güzel bir banyo yaptırıp hemen ardından losyonuyla güzelce bir masaj yapıyorum. Bu esnada hep onunla konuşuyorum, o an ne yaptıysam anlatıyorum. Mamasını içirip uyutuyorum. Saat 20:00 civarı uyur. Gece sadece acıktığı için uyanır, mamasını içip uykuya dalar. Her sabah 06:00 civarı uyanır. Bunlar benim yaptıklarım, uyku konusunda bu sayede hiç problem yaşamadık. Umarım işinize yarar ❤️