Ikiprensesannesi23 Emzirme sonlandırmasin da göğüste az da olsa süt rahatsız ediyor beni zaten yok olanı bile rahatsız ediyor bunun için ne yapabilirimzamsnla gidermi yoksa ilaç kullanmam gerekiyor mu
Aysess38 Ikiprensesannesi23 merhaba naptınız siz emzirmeyi sonlandırdınız mı merak ettim 😊bi de bebeğiniz kaç aylık oldu
Aysess38 Ikiprensesannesi23 ben çok hafif sağardım rahatıardı ama düzenli değil zaten bi kaç güne sizinki de azalır gider
Ikiprensesannesi23 Aysess38 merhaba ilaci kullanmadım adet oldum haftaya pazartesi kullanacam ama bebeğim emmiyor sütümü sagdim 30 cc bile çıkmadı 4 aylık olacak bebegim