Ağda yaptırmıştım genital bölge tahriş olup gecmisti. Sonra regli oldum ve o bölge de kaşıntı ve sanki pedin dokunduğu yer tahriş olmuş gibiydi. Sık sık değiştirdim hijyene dikkat ettim. Reglim geçti 2 gün oluyor ama o bölge kabuklaşmış yara gibi olmuş. Kaşıntı yok. Lavaboya felan girdiğimde soyuluyor yer yer. Kotex markası kullanıyordum hep. Başınıza geldi mi. Sizde pedden kaynaklı mi. Doktora gideceğim ama yine de bir sormak istedim