hsenamt bu ek gıda konusu biraz karışık 😅 her doktorun görüşü aynı olmuyo. Burada önemli olan bebeğini takip etmek onun hareketlerine göre şekillendirmek. Başlarda püre şeklinde vermen gerekiyor ya da çatalla ezip o şekilde. Sonraki aylarda biraz daha pütürlüye geçiş yapabilirsin. Bana doktorum günde kaç öğün verdiğin önemli değil duruma göre sen ayarla ister bir kere ver ister üç kere ama tek seferde verdiğin miktar bir fincanı geçmesin dedi. Bazen bebekler daha fazla yemek isteyebiliyorlar ama bu sefer kabız oluyolar alışkın olmadıkları için 🥴 ilk iki ay boyunca ben tek tek ilerledim her ne veriyorsam üç gün aynı şeyi verdim. Güvenli olan besinleri karıştırdım birbirine daha sonraları. Dediğim gibi doktorların bazıları ek gıdaya yumurtadan başla diyo, bazıları yumurtanın sadece sarısını ver 1 yaşında beyazını ver diyo, bazıları tam yumurta ver diyo, bazıları ek gıdaya sebzelerden başla diyo bazıları yoğurtla başla diyo 😂 benim doktorum ek gıda konusunda kanıtlanmış bir şey yok üç gün kuralına dikkat ederek ve yasak olan besinleri vermeyerek istediğin gibi ilerleyebilirsin dedi ☺️