kubrace Bebeğim 14 günlük ama sıcak seviyor zıbın + uzun kollu body takım giyip uyuyor oysa o kadar kısa kol takım almıştım ne zaman giyer sizce hep üşür mü bebekler
Lolik kubrace uzun sevdiğini ya da üşüdüğünü nerden çıkarttınız Havalar çok sıcak uzun giydirirseniz isilik olabilir ince kısa giydirip uyuturken falan üstüne ince müslin örtebilirsiniz
Mnli kubrace hava çok sıcak ya benim kızım geçen sene bu zamanlar doğdu biz evde klimayla soğuttuğumuz halde zıbınla bırakıyorduk tek
kubrace Lolik öyle giydirdiğimizde uykuya dalamıyor giydirdiğimizde daha güzel uyuyor evim de biraz serin havalara göre