MorVosvos
İlk zamanlar evet çoktu özellikle otururken ilk ayağa kalktığımda sanki böyle 3-5 saniye düzelip yürüyemiyordum
Daha sonra el bileğimde aynı sorunu yaşadım
Bir kaç doktora gittim hep aynı şeyi söylediler ve gerçekten geçti
İlk 3-4 ay böyleydi sonra yavaştan azalmaya başladı ben 8-9 ay emzirebildim emzirmeden sonra da tamamen geçti