Merhaba arkadaşlar kızım 9. Ayına yeni girdik kızım doğduğundan 6. Ayına kadar kendi kendine uyuyordu sonra emeklemeye başladı ve kendi kendine uyumamaya başladı kalkıp oturuyor emekliyordu beşiğinde uyutamadım ayakta sallayarak uyumaya alıştık ama son bir aydır uyurken çok zorlanıyoruz gündüz iyi kötü uyuyor ama akşam uykumuz gece 12 1 i buluyor dün gece 2 de uyuduk uykusuzluktan ölğyor ama uyumamak için direniyor ve battaniye ile sallayarak ancak uyutuyoruz başka türlü uyumuyor neyi yanlış yapıyorum bu durumdan nasıl kurtulacam bilmiyorum çalışan bir anneyim bu duruma bir son demem lazım ama nasıl bilmiyorum neden böyle oluyor bir bilgisi olan fikri olan var mı ne yapmalıyım